Zaloguj sięZałóż konto
Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane

Elektrownie słoneczne

Systemy wyspowe

Pompy solarne

Lampy solarne

Elektrownie wiatrowe
» Zasady zakupów

Zasady zakupów

1. Zasady zakupu na stronie internetowej www.ecosolar.pl

  1. Zakupu na stronie internetowej www.ecosolar.pl dokonuje się poprzez dodawanie produktów do koszyka.
  2. Wskazane jest wcześniejsze zalogowanie się, co umożliwia wielokrotne dokonywanie zakupów bez konieczności ponownego wpisywania swoich danych.
  3. Zakupu także można dokonać bez zalogowania, lecz w tym przypadku przy każdym zamówieniu należy wpisywać swoje dane.
  4. Zamówienia także można złożyć drogą telefoniczną, faxem bądź e-mailem:
2. Dostawa towaru
  1. Zamówiony towar jest wysyłany w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wpływu należności na konto firmy EcoSolar. Termin ten z przyczyn niezależnych od firmy EcoSolar np. z powodu wyczerpania zapasów, nie odebrania przesyłek przez przewoźnika, może się wydłużyć. O ewentulanych opóźnieniach Klient będzie poinformowany.
  2. W przypadku braku towaru w magazynie, Nabywca zostanie poinformowany o wydłużonym czasie realizacji zamówienia.
  3. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym lub wprost potwierdzającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda. W protokole szkody transportowej daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu powinny być takie same. W uwagach Klient powinien zaznaczyć, że sprzęt był zapakowany w oryginalny karton producenta z wypełniaczami oraz oryginalnie zapakowany w karton zewnętrzny, owinięty folią typu stretch lub dostarczony w nieotwieranej kopercie bąbelkowej. Jeżeli towar został dostarczony na palecie, bardzo ważne jest, aby taką informację w raporcie szkody również umieścić. W przypadku, gdy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny, Klient pominie w nim ważne informacje dotyczące stanu opakowania zewnętrznego itp. może zachodzić prawdopodobieństwo iż szkoda powstała u Klienta, a nie podczas transportu. W takiej sytuacji Sprzedający będzie rozpatrywał reklamację indywidualnie i może uwolnić się od odpowiedzialności za szkodę spowodowaną przez Klienta. Prawidłowo sporządzony protokół szkody, znacznie usprawni złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym przyspieszy wysyłkę nowego towaru do Klienta lub zwrot należności.
  4. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Jeśli Nabywca już zapłacił za towar z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru.
3. Sposób zapłaty

Płatności za zakupy można regulować na trzy sposoby:

  1. Przelew bankowy ( przedpłata ) - klient przelewa należność na konto bankowe w kwocie wygenerowanej przez system i potwierdzonej mailowo. Towar jest wysyłany po wpłynięciu należności na konto firmy EcoSolar.
  2. Gotówka przy odbiorze ( za pobraniem ) - płatność dokonywana jest poprzez firmę spedycyjną. W tym przypadku doliczana jest dodatkowa opłata za pobranie.
  3. Przelew bankowy (płatność wg faktury) - opcja dostępna wyłącznie dla stałych klientów po wcześniejszym uzgodnieniu.
                 EcoSolar Dorota Półtorak
                 ul. Mahatmy Gandhiego 19/33
                 02-645 Warszawa
                 Nr konta: 04 1140 2004 0000 3702 4106 2214
 



Przejdź do strony głównej